Bostadsuthyrare till Norrköping

 

" "

 

Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite bättre. Nu söker vi en erfaren bostadsuthyrare som vill vara med och ge våra hyresgäster en riktigt bra boendeupplevelse.

Dina arbetsuppgifter

Som vår nya uthyrare ingår du i vårt härliga team i Norrköping. Här kommer du att ansvara för hela processen för uthyrning av lägenheter. I ditt arbete ingår bland annat dialog med intressenter, lägenhetsvisningar, lägenhetsbesiktningar och kontraktsskrivningar. Vi ser gärna att du bidrar med utvecklingsförslag kring interna rutiner och processer.

Ditt huvudsakliga arbetsverktyg är Microsoft Dynamics och vårt hyresadministrationssystem. Här sköter du uthyrningen av lägenheter och håller koll på lediga lägenheters status och eventuella renoveringsbehov. Du jobbar i nära samarbete med uthyrare, förvaltare och fastighetsskötare och har daglig kontakt med hyresgäster, intressenter och leverantörer.

En viktig del i ditt arbete är kunddialogen. Du jobbar nära våra intressenter och hyresgäster för att säkerställa en kundupplevelse som präglas av omtanke och engagemang. Nöjda kunder är helt avgörande för att vi ska fortsätta utvecklas och vara konkurrenskraftiga och vi är mycket stolta över att flera år i rad utsetts till en av Sveriges bästa hyresvärdar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering vid vårt huvudkontor i Norrköping och du rapporterar till vår marknadsområdeschef.

Din profil

För att lyckas i rollen behöver du först och främst tycka om att träffa och hjälpa människor och ha en god känsla för service. Det gäller såklart i kontakten med hyresgäster och intressenter men också internt då ett gott samarbete är en viktig del i att skapa en bra kundupplevelse.

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och tror du beskrivs som en positiv, serviceinriktad, ansvarstagande och driven person med hög integritet. Du trivs bra med att arbeta självständigt och du har god förmåga att strukturera ditt arbete.

Eftersom du i din vardag har mycket kundkontakt i direkta möten, via telefon, e-post med mera krävs att du är en god kommunikatör som är lyhörd och respektfull och som kan uttrycka dig tydligt och tryggt.

Du bör ha tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen med inriktning inom uthyrning. Du behöver ha god datorvana, särskilt av Officepaketet.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Sententia Rekrytering. Registrera din ansökan med CV och personligt brev via www.sententiarekrytering.se. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30 augusti.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Eva Andersson, Rekryteringskonsult, Sententia Rekrytering på telefon 0706-15 32 30 eller Anna Asplund, Fastighetsförvaltare, Lundbergs Fastigheter på telefon 011-21 65 66. Välkommen med din ansökan!